2012. március 5., hétfő

Tavaszi, húsvéti dekorációk III.


Szörnyű egy anyának, amikor azt kell látnia, hogy gyermeke szenved. Babukám nagyon megszenvedte, megszenvedi ezt a betegséget. Első nap nem ment a láza 38 alá. Akárhogy csillapítottam, nem tudtam lejjebb vinni.
Egész nap csak feküdt, mint egy darab fa. Persze nyügisebb is volt, már amikor egyáltalán megszólalt. Éjszaka sem aludtunk másfél-2 óránál többet. Egész éjjel lázas volt. Hol felsírt, hol teát kért, hol nagyon megizzadt és pizsit kellett cserélni.
Akkor és ott, azt hittem, sosem múlik el.
Amikor Dr.néni eljött, hogy megvizsgálja, nem hagyta, csak összegubózott és olyan keservesen sírt, mintha valami hatalmas katasztrófa történt volna.

Annyira más, amikor minden rendben. Egyfolytában csivitel, bohóckodik, huncutkodik.
Egyik nap a ruhacsipeszekkel játszott és ebbe bevonta a Papiját is:



A betegség, lábadozás ideje alatt, néhány dekorációt is készítettünk.

Persze nem csak virágokat raktunk ki, hanem a korábban készített, kifejezetten tavaszi dolgokat is előre helyeztük a polcokon.



Ezeket még télen, karácsony előtt készítettük Babuval.Jelenleg ceruza, zsírkréta tartóként funkcionálnak. Konzerves doboz az alap, melyet alaposan kimostunk. Dekorgumi és színes filc felhasználásával készítettük. A kivágott sablonokat, darabokat, ragasztópisztollyal rögzítettük a dobozhoz.

Ez a doboz valamikor fagylaltos-doboz volt. A címkék alapos eltávolítása, lemosása után, dekorgumiból vágtuk ki a zöld "füvet" és a teki páncélját, filcből pedig a fejét és lábait. A katicák repülő-nyomvonala alkoholos filctollal lett rárajzolva, a katicákat pedig dekorboltban vásároltam készen, de dekorgumiból könnyen elkészíthetők.
A dobozunkban jelenleg rengeteg apró játék van, melyeknek jobb helyet nem is találhattunk volna.

Mire jó egy kinőtt gumicsizma?

Szenzációs! Nekem személy szerint nagyon tetszik.
A tavasz a színekről, virágokról szól.
Egy cserép-alátéthez ragasztottam egy darab oázist, melyet kissé meglocsoltam, majd a virágokat egyenként beletűzdeltem, így helyeztem óvatosan bele a kosárkába. Naponta locsoltam kevés vízzel. Egy kicsit babrás, de a végeredmény kárpótol.

Találtam valami hasonlót, de egyszínű virágból. Gyönyörű:


A jácintot bármikor kivirágoztathatjuk, ha kevés vizet tartalmazó pohárba tesszük. A vizet naponta cseréljük és ne legyen hideg. Nekem mindig van egy műanyag flakonom tele, állott vízzel. Ez tökéletes a jácintoknak. A lakás bármely pontját feldobja, igazi tavaszi, illatos virág.

Íme még néhány tavaszi dekorációs ötlet, melyet saját kezűleg el is készíthetünk:

Következő viszont-olvasásig szép, kellemes tavaszi napokat kívánok!

3 megjegyzés:

  1. Remélem jobban van már Babu. A díszek és a dobozkák nagyon jól néznek ki. Tudom milyen rossz érzés, amikor beteg és bágyadt a gyerkőc. Csabinál az első tünet, hogy nem rohangál, csak lassan komótosan sétálgat, és szokatlanul csendes. De amíg nincs kézzel fogható bizonyítéka, mint az orrfolyás, vagy köhögés, láz, addig csak reménykedek, talán nem aludta ki magát. Pénteken csapunk egy anya-manó bulit, itthon marad, elmegyünk megnézni a dinoszauruszokat :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, már gyógyulgat. Láza nincs, tegnap volt egy kis hőemelkedése. Ma délután picit sétálunk egyet, aztán holnap délelőtt már több időre lemegyünk.
    A dinokat nem fogjátok megbánni, gépet vigyél. Én csütörtökön elviszem délelőtt Babut, aztán majd hétvégén még az apukájával is elmegyünk. Majd Ő vezeti körbe a papiját a dinóknál.
    Csak ezért és így hajlandó bevenni a gyógyszereket!

    VálaszTörlés
  3. Örülök neki, ha jobban van. Csabinak is mindig kell valami kedvező ajánlat, ha gyógyszerről van szó :) Nagyon várja a dinókat, visszük anyukámat is magunkkal. Reggel ezzel kel, este ezzel fekszik. Most megyünk? Ma van péntek? Még mennyit kell aludni?

    VálaszTörlés

Várom véleményed, írd meg!