2012. március 28., szerda

Hímes tojás, hímes szalvéta!

Rájöttem, nem tudok tojást fújni.
Pedig nagyon akartam és ennek megfelelően próbáltam is, de nem sikerült. Kivörösödtem, beleszédültem, abbahagytam, újrakezdtem, újra vörösödtem, újra szédültem, újra abbahagytam és így tovább.
Nagyon sok ötletet adtak a következő képek a tojás díszítéshez:





Itt, vagy a honlapunkon még több ihletet adó tojást láthattok.

Szóval szerettem volna én is elkészíteni néhányat közülük, de a fújás sikertelensége miatt, ez elmarad.
Ami viszont sikerült, az a szalvéta készítés. Nagyon sok, szebbnél-szebb húsvéti szalvétát láttam, melyek igen tetszetősek voltak.
Viszont volt itthon egyszínű szalvétám és úgy gondoltam, ha már a tojás-dekorálás nagyja kimarad, pótolom szalvétával. Egyedi, aranyos és nagyon olcsó, valamint a legnagyszerűbb, hogy a gyerekek is besegíthetnek. Elrontani nem lehet.
Ilyenek lettek a mi alkotásaink, melyet Babukámmal készítettünk:

A dekoráláshoz akrilfestéket használtunk.

Legyen ez a végszó a következő viszont-olvasásig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom véleményed, írd meg!