2012. március 12., hétfő

Tavaszi, húsvéti dekorációk IV.

Hosszú volt a hét. Főként, hogy nem nagyon mozdultunk ki. Mostanra szinte teljesen rendbe jött Babu. Néha köhög még, de ha szaladgál egy kicsit, akkor intenzívebben, csúnyábban köhög.
Leginkább sétálgatunk:
A holnapi tornát még kihagyjuk, de aztán mindent bepótolunk.
A hosszú hétvégén meglátogatjuk Papáékat a tanyán, lovagolunk, állatokat etetünk és az előre jósolt kellemes időjárás minden percét a szabadban töltjük. Persze rengeteg képet is készítünk majd, finom ételekkel.

Amíg itthon kellett lennünk, nagyon sok szép dolgot alkottunk Babuval.
Vettünk 3 kisebb, 3 nagyobb hungarocell tojást, amit feldíszítettünk:
Volt nekünk egy régi, kinőtt, itt-ott foltos fehér polár felsőnk, amit már korábban szétvagdostam. Még mindig van az anyagból. Ez szolgáltatta nyuszijaink fülét, melyre dekorgumiból vágtam belsőket. Az orr és a láb is dekorgumiból készült.
Amint a kivágtam a lábakat, orrot, fülbelsőket, a tojásokat felragasztottam a talpakra, ráragasztottam az orrot és a füleket. Egy-egy kisebb gombostűvel segítettem a ragasztást, illetve ilyen tűvel fogattam a tojásokhoz a masnikat is.
A szemeket Müller drogériában vettem, ahogy a dekorgumikat is.

Másik két hungarocell tojásból csirkéket készítettünk:

 Ezek elkészítése egyszerűbb volt, mint a nyusziké. Babu valami miatt a csirkékhez húz jobban, ezeket jobban szereti.
A szárnyak és a taréj dekorgumiból készült, a nagyobb csirke csőre filcből, melyet egy vékonyabb drótra ragasztottam alulról-felülről úgy, hogy a dót egy része a csőr tövénél kimaradjon. Ezt a kilógó részt szúrtam a tojásba.
A kisebb csirke csőre egy kisebb, háromszög alakúra vágott dekorgumi.
A talapzatra ugyancsak gumiból vágtunk virágokat.

Egy harminc darabos tojástartót szétvágtunk három-tartós darabokra. Ezeket a darabokat különböző színűre festettük temperával és akril festékkel.
A sárga színű tartóból katicás-csirkés-gombás dísz lett:


A többiből egészen más dekorációt tervezek.
Megpróbálok tojást úgy feltörni, hogy a tetejéből egy kisebb darabot szedjek le, a nagyja pedig egyben maradjon. A  nagyobb tojás belsejét kimosom, kevés földdel megtömöm és ültetek bele valamilyen pozsgás-növényt.
Ezt helyezem a színes tartókba, melyet kitömök natúr rafiával. Amint készen lesz egy is, megmutatom.

Legközelebb ételeket is hozok.

Legyen ez a végszó a következő viszont-olvasásig!

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy rendben van Babu. A rizses husit ki fogom próbálni, nagyon régen ettem igazán finomat. A levest a te leírásod alapján csináltam már kétszer is, Csabinak nagyon bejött, két perc alatt bevágta, amit nem bírt kikanalazni, azt megitta a tányérjából :)A pipik is nagyon szuperek, ma vagy holnap készítek só-liszt gyurmát, abból fogunk alkotni. A normál, bolti gyurmával nem vagyok elégedett. A gondos tárolás ellenére úgy kiszáradt, hogy ölni lehet vele.

    VálaszTörlés

Várom véleményed, írd meg!